Descoperă comoara Salinei Turda: Salinate

Client: CIA Aboliv

 

Servicii: Campanie integrată: strategie de marketing, concept creativ, naming, packaging, DTP, eveniment de lansare, materiale de prezentare print și video, marketing online, in store marketing.

 

Provocarea agenției a fost conceperea unei strategii de marketing pentru promovarea produselor și crearea unei identități pe măsura calității produsului – o specialiate gourmet pentru persoanele care doresc să-și răsfețe simțurile cu o gustare rafinată. Am început cu povestea de brand și valorile acestuia, având ca inspirație modul de preparare, decorul Salinei Turda și un gust desăvârșit. Astfel am reușit să facem un design unic pentru packaging-ul produselor, al materialelor de prezentare, a identității online și bineînțeles, a evenimentului de lansare.

CIA Aboliv, cel mai mare producător de preparate din carne din județul Cluj a revoluționat piața acestor produse printr-o rețetă de specialități tradiționale unice în lume, adusă în vremurile noastre. Ingredientele simple și naturale sunt combinate cu condiment special alese și sunt lăsate : sunt lăsate la maturat într-o galerie special amenajată din Salina Turda, pentru a obține un gust desăvârșit în mod natural. Bucățile de carne provin doar de la gospodăriile din zona Turzii, pentru a  garanta prospețimea produselor.

Autenticitatea și valoarea Salinatelor sunt confirmate de obținerea atestatului de „produs traditional românesc”

Provocarea agenției a fost conceperea unei identități și promovarea acesteia pe măsura calității produsului. Factorul diferențiator a fost inspirația noastră pentru numele produsului: Salinate. Iar sloganul „pentru gusturi rafinate” a reușit să surprindă exact unicitatea produsului.

Packaging-ul este inspirat din Salina Turda, decupajul fiind chiar locul galeriei unde se află produsele și a fost conceput astfel încât să se potrivească perfect cu cele patru sortimente: ceafă, pulpă, cotlet și ceafă de porc.

Pentru a captura cât mai bine povestea brandului am organizat și o ședință foto cu produsele și am pregătit un film de prezentare, care să o descrie cât mai bine.

Evenimentul de lansare a noii game Brio nu putea avea loc decât în în Salina Turda și a reunit cei mai importanți jurnaliști din România împreună cu oficialități și personalitățile locale și reprezentanții companiei. Conceptul de eveniment, organizarea acestuia și toate materialele promoționale necesare au fost marca Vitrina.

Echipa Vitrina Advertising dedicată brandului Salinate este formată din Ioana Căprar (account manager), Cosmin Filip (graphic design), Mircea Vlad (copywriter), Georgeta Cerbănic (media), Șoimița Crișan (trafic) Raluca Crișan, Ana Mocanu (PR), și Valentina Dumitrescu (social media).

Înapoi