Fredonăm pe TV împreună cu Savini Due

Client: Savini Due

 

Servicii: Concept creativ, Creație, Servicii Foto-Video, Media Planning, Casting, PR.

 

Provocare: Conceptul creativ a pornit de la o întrebare simplă: când ai o baie ca în Italia, nu e oare normal să fredonezi ca în Italia? Când te simți ca-n Italia, acest lucru nu se răsfrânge și asupra playlist-ului de duș? Pornind de la această idee, am creat în primavara anului 2018 primul spot TV Savini Due, difuzat la nivel național  și o campanie de notorietate cu o componentă online, în cadrul căreia le-am invitat pe Simona Tache, blogger pe Jurnal roz de cazarmă, și Adela Pârvu, designer de interior și blogger, să ne povestească despre experiența Savini Due.

Cu ajutorul campaniei online, făcute in-house, spotul video a avut peste 1.500.000 afișări, dintre care peste 388.000 au avut loc pe Youtube, cu o rată de vizualizare de 41,29%, iar restul, 1.187.580, pe Social Media, unde au fost peste 1.200 de reacții, în două luni de campanie.

Cu ocazia promovării video-ului, am derulat și o campanie de Google Search, care a generat în jur de 25.000 de afișări și peste 4.500 de click-uri pe website-ul Savini Due.

Pentru Vitrina Advertising, este al doilea an de colaborare cu producătorul de mobilier de baie Savini Due, după ce a câștigat anul trecut pitch-ul de comunicare pentru compania cu know-how italian. În 2017, Vitrina a derulat o campanie națională OOH, online, tranzit și radio, iar în 2018 s-a făcut, aproape firesc cumva, trecerea spre TV. Citește mai multe despre campania din 2017 aici.

 

Echipa dedicată acestei campanii: Vitrina Advertising: Ioana Căprar (Business development manager), Mircea Vlad (Senior copywriter), Cătălina Ciolan (Art director), Georgeta Cerbănic (Media Manager), Andra Morăreanu (Digital Specialist), împreună cu Casa de producție Rollin Film și Ionuț Bena (Marketing Manager Savini Due)

Înapoi