Refresh your 2019 resolutions at TEDxCluj

1.500 de participanţi TEDxCluj și-au resetat ceasul „rezoluţiilor”

Client: Yardi

Servicii: concept creativ, implementare şi coordonare de eveniment,  graphic design și DTP, copywriting, producţie

Provocare:

What if? Aceasta a fost întrebarea care a stat în 29 iunie 2019 pe buzele participanților TEDxCluj. Cu peste 1.500 de persoane pregătite să treacă porţile BT Arena pentru cea mai mare ediție de până acum a evenimentului, misiunea partenerului Yardi nu a fost una ușoară. Participanţii erau în căutare de răspunsuri şi mai ales de inspiraţie, aşa că Yardi trebuia „să ia microfonul” şi să se pregătească pentru o sesiune serioasă de motivaţie! Obiectivul a fost să le oferim tuturor o experienţă memorabilă  şi sa le arătăm că Yardi este interactiv, fun şi relaxant.

Idee: Refresh your 2019 resolutions!

Sunt multe momente în care ne întrebăm „Ce-ar fi dacă?”. Prima zi a anului e de multe ori chiar cea în care ne stabilim „rezoluţiile”, dar studiile spun că trei din patru renunță la ele la mai puțin de o lună de la creionarea lor. Și-atunci, ce perioadă e mai bună pentru a reveni asupra lor decât jumătatea anului?

Indiferent de vârstă, ocupație sau interese, formatul TEDx generează o combinație complexă de stări: inspirație, curaj, pasiune, dorința de schimbare – cu accent pe ultima. În acest context, Yardi urma să aducă exact doza de motivaţie necesară și să facă participanţii să se simtă la fel ca în prima zi din an, în care îşi aștern pe hârtie „rezoluțiile”, angajamentele pentru acel an.

Gata de un refresh?

Execuţie:

Activarea Yardi de la TEDxCluj a venit în continuarea campaniei outdoor cu mesajul „A career opportunity for every personality”.

Indiferent de personalitate, participanţii şi-au găsit inspiraţia la standul Yardi, unde i-a așteptat un panou de „rezoluţii” pentru diferite domeni: travel, health, wellbeing, sport, career. Au putut să-și aleagă dintre ideile propuse ori să-și completeze singuri unele personalizate, construindu-și pachete care să le reamintească angajamentele de acum.

Pentru a marca metaforic conceptul „refresh your resolutions”, agenția a pregătit un tornado photobooth cu confeti – o experiență răcoritoare, care a simbolizat momentul de „reset” pentru schimbare. Norocoșii care au prins „biletul de aur” în tornada de confeti au intrat în tragerea la sorți pentru mai multe premii surpriză. La final, au plecat acasă cu câte un super gif, numai bun de postat pe social media pentru a inspira întreaga listă de prieteni.

Rezultate:

  • Peste 2.000 de „rezoluții” luate acasă de participanți
  • Peste 500 de gif-uri
  • 300 de participanți la prinderea biletului câștigător
Înapoi