Mihaela Rus: Dacă a putut să facă o alegere, consumatorul a făcut-o emoțional: să salveze un business mai mic, vulnerabil

Multe lucruri a schimbat pandemia în relațiile oamenilor. Și la nivel profesional, dar și personal. Solidaritatea aceasta rară care s-a născut anul trecut ar fi bună de păstrat pe viitor, spun intervievații noștri, alături de care analizăm lucrurile din jurul nostru. Un fel special de solidaritate e vizibil și în relația oamenilor cu produsele pe care le cumpără, observă Mihaela Rus, CEO Vitrina Advertising. Cumpărăturile au devenit un fel de sprijin pentru afaceri mici, produse locale și oamenii din spatele lor, au un rol de a sprijini comunitatea. 

Pandemia a adus în comportamentul de consum solidaritate, un transfer de focus dinspre beneficiile funcționale spre cele emoționale. Dacă a putut să facă o alegere, consumatorul a făcut-o emoțional:  să salveze un business mai mic, vulnerabil. Emoția a căpătat un nou rol.

Mihaela crede că această solidaritate în fața greului se va păstra și în anii următori. Ce s-a întâmplat anul trecut cu Vitrina, care sunt efectele pandemiei și cât de optimiste sunt planurile pentru 2021, povestește ea după cum urmează. 

Citește restul articolului pe IQAds

Înapoi