Client: Domeniul Coroanei Segarcea
Servicii: brand strategy, naming, visual identity, packaging, graphic design, servicii DTP
Provocare: Marama reprezintă cea mai fină țesătură de bumbac sau de mătase, un element important al portului popular tradițional românesc și unic în lume. Unul dintre cei mai mari promotori peste hotare ai maramei a fost Regina Maria care, de-a lungul vieții ei, a purtat-o cu mândrie și i-a încurajat pe cei din înalta societate să descopere valorile poporului nostru. Am ales să oferim acest nume plin de însemnătate noii colecții Domeniul Coroanei deoarece credem cu tărie în păstrarea și omagierea valorilor românești. Identitatea vizuală vine în completarea numelui prin evidențierea unor motive populare oltenești pe eticheta fiecărei sticle de vin.
Echipa implicată în proiect din partea agenției Vitrina Advertising: Ioana Căprar (Account Manager), Cătălina Ciolan (Creative Director), Teodora Olaru (Executive Creative Director), Cosmin Filip (Art Director), Oana Huja (Senior Copywriter), Adrian Săvoiu (DTP Manager) și Ionuț Hușanu (DTP specialist).