Combinăm experiențe extraordinare la Palas Iași

Client: Iulius Group

 

Servicii: campanie integrată: concept creativ, afișaj outdoor, direct marketing, PR, servicii foto-video, materiale promoționale, spot radio, TV media,

 

Provocare: În 2012, Palas Iași și-a deschis porțile pentru public și a fost unul dintre cele mai importante evenimente atât pentru retailer, pentru investitori cât și pentru publicul larg. Campania a început cu key visuals-uri, care au explicat că Palas Iași este mai mult decât un spațiu de cumpărături, este un loc în care poți să-ți petreci timpul în diferite moduri: să te bucuri de o plimbare într-un carusel venețian, să vizionezi un film, să te bucuri de o masă pe terasă sau de o plimbare în aer liber, Palas Mall este un lifestyle. În cadrul deschiderii, care a durat 4 zile și a oferit zeci de evenimente culturale, s-a stabilit un nou record mondial: cea mai mare lansare de lampioane aprinse din lume. Cartea Recordurilor Guiness a înregistrat întreg procesul, la care au participat peste 30.000 de ieșeni și s-au lansat 12.740 de de lampioane.

Înapoi