TEDx Cluj 2018 Connecting the dots

Client: TEDxCluj

 

Servicii: creație, PR, media

 

Provocarea: TEDxCluj 2018 Connecting the dots a atras aproape o mie de participanți, fiind unul dintre cele mai importante evenimente marca TED din România. TEDxCluj 2018 a fost sold-out și a însemnat 14 speakeri, români și din străinătate, și zeci de voluntari care au oferit publicului de la Opera Maghiară o experiență inedită marca TED.

Vitrina Advertising, partener cu tradiție al TEDxCluj, a realizat conceptul creativ pentru edițiile: Myth busting (2016), Going beyond (2017) și Connecting the dots (2018), a asigurat servicii media și PR pentru cel mai așteptat eveniment al începutului de an, care a depășit granițele orașului și atrage din ce în ce mai mulți participanți din afara Clujului.

TEDxCluj este o inițiativă locală și independentă care aduce experiența internațională TEDx în Transilvania. Primul eveniment TEDxCluj s-a desfășurat în 2010, iar de atunci peste 6.500 de persoane au participat la evenimentele organizate de către echipa TEDxCluj sub deviza TED: „Ideas worth spreading” – „Idei care merită răspândite”.

Înapoi