Poziționare, branding și comunicare pentru Optimus Nova Center, prima clădire de birouri clasa A din Florești

Client: Optimus Nova Center

Servicii: strategia de poziționare, naming, logo și branding, manual de identitate, concept de comunicare, programare & design website, organizare eveniment de inaugurare 360°, materiale: kit office, pliant de prezentare, producții, promovare media

Provocare: Optimus Nova Center este un proiect al premierelor: prima clădire de birouri clasa A din Florești, primul office cu fațadă inteligentă din regiune și primul proiect pentru spații de business inaugurat de Optimus City Investments. Toate acestea au provocat echipa Vitrina Advertising să găsească strategia de poziționare și identitatea vizuală pentru a comunica acest proiect amplu.

Gândită temeinic, construită corect și orientată spre inovație prin fațada unică, cu afișaj de conținut media, Optimus Nova Center are potențialul de a deveni locul de muncă ideal. Printre punctele forte ale proiectului se numără poziționarea într-o zonă încă ne-exploatată pentru spații de business, clădirea de birouri de clasa A Optimus Nova Center răspunde unei nevoi reale: creșterea numărului de persoane active care locuiesc în zonă (Florești, Mănășur, Grigorescu) și vor să ajungă ușor și rapid la serviciu.

Clădirea a fost inaugurată în iunie 2019, printr-o recepție organizată de agenție la care au participat peste 60 de parteneri, oficialități și presă.Departamente implicate: Creație, DTP, Web, Media, BTL și PR, Producție, Traffic, Client Service.

Colaborarea dintre Vitrina Advertising și Optimus Nova Center a continuat cu o campanie de promovare online și offline.

Mai multe despre Optimus Nova Center: https://optimusnovacenter.ro

Înapoi